SAOBRACAJ
3 posters
Stranica 1/1
SAOBRACAJ
Primetio sam da mnogi nasi gradjani jos uvek prave greske u kruznom toku.
Evo kako je ispravno voziti u kruznom toku.
Postoje tri osnovna pravila.
Smanjiti brzinu ispred kruznog toka.
Proveriti dali se neko nalazi u kruznom toku.
Prvilo prednosti leve strane(ako nije drugacije oznaceno) prlikom ulaska u kruzni tok.
Ukoliko nema nikakvih znakova ispred kruznog toka, je pravilo sa desne strane (u kruznom toku ).
Ukoliko ima vise traka.
Zmigavac se pri ulasku u kruzni tok ne daje.
Samo pri izlasku iz kruznog toka.
Zabranjeno je presecanje traka ako se vec jedan auto u desnoj traci krece.
Desna strana ima prednost(u kruznom toku).
Zabranjeni je koristiti pomocnu traku.
Ona je tu samo za izuzetne situacije
ž Stajanje je isto zabranjeno u kruznom toku.
Evo kako je ispravno voziti u kruznom toku.
Postoje tri osnovna pravila.
Smanjiti brzinu ispred kruznog toka.
Proveriti dali se neko nalazi u kruznom toku.
Prvilo prednosti leve strane(ako nije drugacije oznaceno) prlikom ulaska u kruzni tok.
Ukoliko nema nikakvih znakova ispred kruznog toka, je pravilo sa desne strane (u kruznom toku ).
Ukoliko ima vise traka.
Zmigavac se pri ulasku u kruzni tok ne daje.
Samo pri izlasku iz kruznog toka.
Zabranjeno je presecanje traka ako se vec jedan auto u desnoj traci krece.
Desna strana ima prednost(u kruznom toku).
Zabranjeni je koristiti pomocnu traku.
Ona je tu samo za izuzetne situacije
ž Stajanje je isto zabranjeno u kruznom toku.
Apsolutno tacno
Druze Valter dobro si primetio. Retko su koji ne grese u kruznom toku a sto je najgore ne trude se da to isprave. Ove lekcoje su odlicne. Jos kad bi ih mladi pogledali.
samoupravljac- Broj postova : 53
Location : kragujevac
Registration date : 2015-01-01
Odgovor
Druze Samoupravljac,bice dana ima vremena.
Zato sam i postavio ovaj prilog,za sve one koje to interesuje.
Vise se uvek moze pronaci i na internetu.
Drugarski pozdrav
Valter
Zato sam i postavio ovaj prilog,za sve one koje to interesuje.
Vise se uvek moze pronaci i na internetu.
Drugarski pozdrav
Valter
LETNJE GUME
http://www.vecernji.hr/automobili/hak-objavio-rezultate-testiranja-ljetnih-guma-994230
HAK testirao ljetne gume – evo koje su najbolje i najgore
Testirane su dvije dimenzije, 185/60 R14 i 205/55 R16
Hrvatski autoklub objavio je rezultate tradicionalnog testiranja ljetnih guma koje je i ovog puta napravljeno u dvije dimenzije. Riječ je o dimenzijama koje se u velikom broju mogu pronaći i na hrvatskim cestama – 185/60 R14 i 205/55 R16.
Testirano je ukupno 35 proizvoda, od čega 16 u manjoj dimenziji. U toj kategoriji opet nije bilo guma s maksimalnom ukupnom ocjenom vrlo dobar, no većina proizvoda položila je testiranje. Šest ih je prošlo s ocjenom dobar, koja je samo korak do najbolje, osam proizvoda ocijenjeno je zadovoljavajućim, samo jedan se jedva provukao s ocjenom slabo, dok je jedan, Matador MP 16 i pao na testu dobivši neprolaznu ocjenu loše. Među šest najbolje ocijenjenih proizvoda rezultati su bili gotovo izjednačeni. Pobjednici u manjoj kategoriji su Continental ContiPremiumContact 5, Goodyear Efficient Grip Performance i Nokian Line, koji su imali istu konačnu ocjenu – 2,2.
U većoj dimenziji testirano je 19 proizvoda, ponovno nije bilo maksimalnih ocjena, no za razliku od prethodne dimenzije, ovdje se jedna guma izdvojila od ostalih – Michelinov Primacy 3 pobjednik je s ocjenom 1,9. U većoj dimenziji također nije prošao samo jedan proizvod, Nankang Econex Eco-2.
Detaljni rezultati:
HAK testirao ljetne gume – evo koje su najbolje i najgore
Testirane su dvije dimenzije, 185/60 R14 i 205/55 R16
Hrvatski autoklub objavio je rezultate tradicionalnog testiranja ljetnih guma koje je i ovog puta napravljeno u dvije dimenzije. Riječ je o dimenzijama koje se u velikom broju mogu pronaći i na hrvatskim cestama – 185/60 R14 i 205/55 R16.
Testirano je ukupno 35 proizvoda, od čega 16 u manjoj dimenziji. U toj kategoriji opet nije bilo guma s maksimalnom ukupnom ocjenom vrlo dobar, no većina proizvoda položila je testiranje. Šest ih je prošlo s ocjenom dobar, koja je samo korak do najbolje, osam proizvoda ocijenjeno je zadovoljavajućim, samo jedan se jedva provukao s ocjenom slabo, dok je jedan, Matador MP 16 i pao na testu dobivši neprolaznu ocjenu loše. Među šest najbolje ocijenjenih proizvoda rezultati su bili gotovo izjednačeni. Pobjednici u manjoj kategoriji su Continental ContiPremiumContact 5, Goodyear Efficient Grip Performance i Nokian Line, koji su imali istu konačnu ocjenu – 2,2.
U većoj dimenziji testirano je 19 proizvoda, ponovno nije bilo maksimalnih ocjena, no za razliku od prethodne dimenzije, ovdje se jedna guma izdvojila od ostalih – Michelinov Primacy 3 pobjednik je s ocjenom 1,9. U većoj dimenziji također nije prošao samo jedan proizvod, Nankang Econex Eco-2.
Detaljni rezultati:
Re: SAOBRACAJ
GUME
TABLICA 185/60 R14
OCJENA: DOBAR (+)
Continental ContiPremiumContact 5
+ najbolja na mokrom, dobra na suhom
-
Goodyear Efficient Grip Performance
+ najbolja na suhom, dobra na mokrom, niska potrošnja goriva
- malo bučnija
Nokian Line
+ vrlo dobra trajnost
-
Dunlop Sport BluResponse
+ dobra na suhom, niska potrošnja goriva
- malo bučnija
Vredestein Sportrac 5
+ dobra na suhom, dobra trajnost, niska potrošnja goriva
-
Hankook Kinergy Eco
+ dobra na suhom, dobra trajnost
-
OCJENA: ZADOVOLJAVA (0)
Firestone Firehawk TZ300a
+ dobra na suhom
- slabosti na mokrom (smanjenje ukupne ocjene)
Sava Intensa HP
+ vrlo dobra trajnost
- slabosti na suhom (smanjenje ukupne ocjene), slabosti na mokrom (smanjenje ukupne ocjene), slabosti u pogledu potrošnje goriva (smanjenje ukupne ocjene), malo bučnija
Michelin Energy Saver+
+ vrlo dobra trajnost, niska potrošnja goriva
- slabosti na suhom (smanjenje ukupne ocjene), slabosti na mokrom (smanjenje ukupne ocjene)
Pirelli Cinturato P1 Verde
+ vrlo dobra trajnost, dobra na mokrom
- visoka potrošnja goriva (smanjenje ukupne ocjene)
Infinity Ecosis
+ prosječna razina potrošnje goriva
- slabosti na mokrom, slabosti u pogledu trajnosti, slabosti na suhom (smanjenje ukupne ocjene)
Yokohama BluEarth AE-01
+ dobra na suhom, dobar utjecaj na potrošnju goriva, dobra trajnost
- slabosti na mokrom (smanjenje ukupne ocjene)
GT Radial Champiro Eco
+
- slabosti na suhom, slabosti na mokrom (smanjenje ukupne ocjene)
Semperit Comfort-Life 2
+ vrlo dobra trajnost, dobar utjecaj na potrošnju goriva
- slabosti na mokrom (smanjenje ukupne ocjene), malo bučnija
OCJENA: SLABO (Θ)
Kumho KH27 Ecowing ES01
+ najbolja trajnost, najbolja potrošnja goriva, prilično tiha
- slabosti na mokrom (smanjenje ukupne ocjene)
OCJENA: LOŠE (-)
Matador MP 16
+ dobra potrošnja goriva, dobra trajnost
- slabosti na suhom, loša na mokrom (smanjenje ukupne ocjene)
TABLICA 205/55 R16
OCJENA: DOBAR (+)
Michelin Primacy 3
+ najbolja na suhom, najbolja trajnost, dobra na mokrom
- slabosti kod hidroplaninga
Goodyear Efficient Grip Performance
+ najbolja na mokrom, dobra na suhom
-
Continental ContiPremiumContact 5
+ najbolja na suhom, dobra na mokrom
-
Dunlop Sport BluResponse
+ dobra na suhom, dobra na mokrom, dobra trajnost
-
Pirelli Cinturato P7 Blue
+ najbolja na mokrom, dobra na suhom, dobra trajnost
- malo glasnija
Bridgestone Turanza T001
+ dobra na suhom, dobra na mokrom, dobra trajnost
-
OCJENA: ZADOVOLJAVA (0)
Fulda EcoControl HP
+ dobra trajnost, dobra na suhom
- slabosti na mokrom (smanjenje ukupne ocjene)
Hankook Ventus Prime 2
+ dobra na suhom
- najveća potrošnja goriva, slabosti na mokrom (smanjenje ukupne ocjene)
Semperit Speed-Life
+ dobar hidroplaning
- slabosti na suhom (smanjenje ukupne ocjene), slabosti na mokrom (smanjenje
ukupne ocjene)
Vredestein Sportrac 5
+ dobra na suhom
- slabosti na mokrom (smanjenje ukupne ocjene)
Falken Ziex ZE914
+ dobra na suhom
- slabosti na mokrom, slabosti u pogledu trajnosti (smanjenje ukupne ocjene)
Nokian Line
+ dobra na suhom, dobra na mokrom
- slabosti u pogledu trajnosti (smanjenje ukupne ocjene)
Bridgestone Ecopia EP001S
+ najbolji utjecaj na potrošnju goriva, dobra na suhom
- slabosti u pogledu trajnosti, slabosti na mokrom (smanjenje ukupne ocjene),
slabosti kod hidroplaninga, smanjena dubina profila
Continental ContiEcoContact 5
+ dobra trajnost, dobra na suhom, prilično tiha guma
- slabosti na mokrom (smanjenje ukupne ocjene)
Michelin Energy Saver+
+ najbolja trajnost, dobra na suhom
- slabosti na mokrom (smanjenje ukupne ocjene), smanjena dubina profila
Hankook Kinergy Eco
+ najbolji utjecaj na potrošnju goriva, prilično tiha guma
- slabosti na suhom, slabosti u pogledu trajnosti, slabosti na mokrom (smanjenje
ukupne ocjene)
Kumho HS51
+ najbolja na mokrom
- slabosti u pogledu trajnosti (smanjenje ukupne ocjene)
Kleber Dynaxer HP 3
+ vrlo dobra trajnost
- slabosti na mokrom (smanjenje ukupne ocjene)
OCJENA: LOŠE (-)
Nankang Econex Eco-2 (Green/Sport)
BUDUCNOST
http://www.dnevno.hr/zdravlje/uznemirujuce-ovako-izgledaju-pluca-nakon-60-popusenih-cigareta-video-130931-761040
Veoma interesantno.
Samo ko u svoj toj "novoj" tehologiji razmislja o coveku i njegovom radnom mestu?
Razmislite malo o tome.
Sasvim je sigurno da ima odredjenih podrucija gde je tako nesto dobro.
Svi medjutim znamo da vec danas postoji nepravilna raspodela na trzistu rada.
O tome treba malo vise razmisliti.
Valter
Veoma interesantno.
Samo ko u svoj toj "novoj" tehologiji razmislja o coveku i njegovom radnom mestu?
Razmislite malo o tome.
Sasvim je sigurno da ima odredjenih podrucija gde je tako nesto dobro.
Svi medjutim znamo da vec danas postoji nepravilna raspodela na trzistu rada.
O tome treba malo vise razmisliti.
Valter
DALI BI SADA POLOZILI
http://www.blic.rs/slobodno-vreme/blic-test-odgovorite-na-pitanja-i-proverite-da-li-biste-polozili-vozacki-ispit/pf7kyc5
Proverite svoje znanje u saobracaju.
I proverte sve ovde.
http://www.blic.rs/vesti/drustvo/resenja-za-test-za-vozacki-ispit/1s23fev
Zelim vam srecu.
Nemojte "lagati" sebe.
To je naveca greska koju mozete ciniti.
Unapredite svoje znanje.
Sada je mogucnost data.
Valter
Proverite svoje znanje u saobracaju.
I proverte sve ovde.
http://www.blic.rs/vesti/drustvo/resenja-za-test-za-vozacki-ispit/1s23fev
Zelim vam srecu.
Nemojte "lagati" sebe.
To je naveca greska koju mozete ciniti.
Unapredite svoje znanje.
Sada je mogucnost data.
Valter
Re: SAOBRACAJ
http://www.jutarnji.hr/autoklub/servis/previdi-odrzavanja-malo-paznje-sprijecit-ce-velike-glavobolje/5653975/
PREVIDI ODRŽAVANJA Malo pažnje spriječit će velike glavobolje
AUTOR: VEDRAN FLAJNIK
19.02.2017. u 19:08
PREVIDI ODRŽAVANJA Malo pažnje spriječit će velike glavobolje
AUTOR: VEDRAN FLAJNIK
19.02.2017. u 19:08
Re: SAOBRACAJ
www.vecernji.hr/auti/zimski-uvjeti-zima-snijeg-kristijan-rukljac-savjeti-1224858
Kako voziti u zimskim uvjetima - na ovo morate paziti
Informirajte se, isprobajte i naučite čemu služe i kako pravilno koristiti sustave u vozilu kao što su ABS, ASR (TCS), ESP, BAS i ostale sustave aktivne sigurnosti u automobilu
10. veljače 2018. u 20:22
Kako bismo vas što bolje pripremili za vožnju tijekom ove neuobičajeno blage, ali u vozačkom smislu neznatno manje opasne zime, posjetili smo ORYX Centar sigurne vožnje i razgovarali s Kristijanom Rukljačem, jednim od tamošnjih instruktora. Lanci za snijeg Zimska oprema Kako montirati lance na kotače u 7 koraka Bilo kakva priča na temu sigurnosti vožnje tijekom zimskih mjeseci ne može ni započeti bez odgovarajućih guma. – Zimske gume zbog svojeg sastava i konstrukcije zimi omogućuju bolju trakciju i kraći put kočenja. U odnosu na ljetnu, zimska guma na temperaturama ispod sedam stupnjeva ostaje elastična i daleko bolje prianja na podlogu. Tome također pridonosi velik broj zareza (lamela) koji onemogućuje nakupljanje snijega i blata na gaznom sloju, a tu su i visoko prianjajuće bočne stranice gume – ističe Rukljač. Urus, Jetta... Pogledajte najveće novitete detroitskog sajma automobila: Snijeg 1 / 45 U tijeku je jedan od najvećih automobilskih sajmova na svijetu – detroitski NAIAS Međutim, čak ni zimske gume nisu jamstvo sigurnosti ako ne vodite računa o tlaku zraka. Stoga svakako obratite pozornost na pritisak u gumama. Iskustva su ORYX Centra za sigurnu vožnju da većina vozača provjerava pritisak u prosjeku tri do četiri puta godišnje, pa samim time imaju premali pritisak, čime narušavaju vozne osobine vozila. Po uputama proizvođača pritisak je potrebno provjeravati jednom mjesečno, no kako biste bili što sigurniji, savjetujemo vam da ga provjeravate svaka dva tjedna. I najbolje gume na svijetu, naposljetku, na mokroj, skliskoj cesti ne znače puno ako je vozač za upravljačem neoprezan. – U lošim uvjetima vožnje treba ubrzavati polagano i kontrolirano, bez naglih pokreta komandama kako ne bi došlo do proklizavanja pogonskih kotača ili klizanja vozila. Veća je vjerojatnost da ćete izgubiti kontrolu nad vozilom pri većem broju okretaja motora, pa izbjegavajte nagla ubrzanja i, ako je moguće, u vožnji koristite stupanj prijenosa više nego inače – savjetuje Rukljač. Naglo oduzimanje gasa usred zavoja, primjerice, može uzrokovati preupravljanje – ESP sustav uglavnom ga može savladati, ali ako je moguće, radije se nemojte ni dovoditi u takvu potencijalno opasnu situaciju. Odlučni, ali meki i polagani pritisci papučica gasa i kočnice, kao i unosi upravljačem svakako su ključni za stabilnost automobila prilikom vožnje na mokroj ili poledicom prekrivenoj cesti. Održavanje odgovarajućeg razmaka u odnosu na vozilo ispred važan je savjet koji treba primijeniti tijekom cijele godine, a naročito tijekom zimskih mjeseci – održavajte adekvatan razmak kako biste imali dovoljno prostora za sigurno zaustavljanje. Put kočenja na snijegu i ledu i po kiši, naravno, drastično je duži nego na suhom kolniku. ORYX-ov instruktor nadalje ističe važnost upoznavanja s brojnim sigurnosnim sustavima kojima je opremljen sve veći broj automobila na hrvatskim prometnicama.
Pročitajte više na: https://www.vecernji.hr/auti/zimski-uvjeti-zima-snijeg-kristijan-rukljac-savjeti-1224858 - www.vecernji.hr
Kako voziti u zimskim uvjetima - na ovo morate paziti
Informirajte se, isprobajte i naučite čemu služe i kako pravilno koristiti sustave u vozilu kao što su ABS, ASR (TCS), ESP, BAS i ostale sustave aktivne sigurnosti u automobilu
10. veljače 2018. u 20:22
Kako bismo vas što bolje pripremili za vožnju tijekom ove neuobičajeno blage, ali u vozačkom smislu neznatno manje opasne zime, posjetili smo ORYX Centar sigurne vožnje i razgovarali s Kristijanom Rukljačem, jednim od tamošnjih instruktora. Lanci za snijeg Zimska oprema Kako montirati lance na kotače u 7 koraka Bilo kakva priča na temu sigurnosti vožnje tijekom zimskih mjeseci ne može ni započeti bez odgovarajućih guma. – Zimske gume zbog svojeg sastava i konstrukcije zimi omogućuju bolju trakciju i kraći put kočenja. U odnosu na ljetnu, zimska guma na temperaturama ispod sedam stupnjeva ostaje elastična i daleko bolje prianja na podlogu. Tome također pridonosi velik broj zareza (lamela) koji onemogućuje nakupljanje snijega i blata na gaznom sloju, a tu su i visoko prianjajuće bočne stranice gume – ističe Rukljač. Urus, Jetta... Pogledajte najveće novitete detroitskog sajma automobila: Snijeg 1 / 45 U tijeku je jedan od najvećih automobilskih sajmova na svijetu – detroitski NAIAS Međutim, čak ni zimske gume nisu jamstvo sigurnosti ako ne vodite računa o tlaku zraka. Stoga svakako obratite pozornost na pritisak u gumama. Iskustva su ORYX Centra za sigurnu vožnju da većina vozača provjerava pritisak u prosjeku tri do četiri puta godišnje, pa samim time imaju premali pritisak, čime narušavaju vozne osobine vozila. Po uputama proizvođača pritisak je potrebno provjeravati jednom mjesečno, no kako biste bili što sigurniji, savjetujemo vam da ga provjeravate svaka dva tjedna. I najbolje gume na svijetu, naposljetku, na mokroj, skliskoj cesti ne znače puno ako je vozač za upravljačem neoprezan. – U lošim uvjetima vožnje treba ubrzavati polagano i kontrolirano, bez naglih pokreta komandama kako ne bi došlo do proklizavanja pogonskih kotača ili klizanja vozila. Veća je vjerojatnost da ćete izgubiti kontrolu nad vozilom pri većem broju okretaja motora, pa izbjegavajte nagla ubrzanja i, ako je moguće, u vožnji koristite stupanj prijenosa više nego inače – savjetuje Rukljač. Naglo oduzimanje gasa usred zavoja, primjerice, može uzrokovati preupravljanje – ESP sustav uglavnom ga može savladati, ali ako je moguće, radije se nemojte ni dovoditi u takvu potencijalno opasnu situaciju. Odlučni, ali meki i polagani pritisci papučica gasa i kočnice, kao i unosi upravljačem svakako su ključni za stabilnost automobila prilikom vožnje na mokroj ili poledicom prekrivenoj cesti. Održavanje odgovarajućeg razmaka u odnosu na vozilo ispred važan je savjet koji treba primijeniti tijekom cijele godine, a naročito tijekom zimskih mjeseci – održavajte adekvatan razmak kako biste imali dovoljno prostora za sigurno zaustavljanje. Put kočenja na snijegu i ledu i po kiši, naravno, drastično je duži nego na suhom kolniku. ORYX-ov instruktor nadalje ističe važnost upoznavanja s brojnim sigurnosnim sustavima kojima je opremljen sve veći broj automobila na hrvatskim prometnicama.
Pročitajte više na: https://www.vecernji.hr/auti/zimski-uvjeti-zima-snijeg-kristijan-rukljac-savjeti-1224858 - www.vecernji.hr
Re: SAOBRACAJ
www.vecernji.hr/auti/kako-pripremiti-automobil-za-zimsku-voznju-1113766
Kako pripremiti automobil za zimsku vožnju
Prije vožnje u zimskim uvjetima vrlo je važno odvesti automobil na pregled kod vašeg ovlaštenog zastupnika
Zima je posebno izazovno razdoblje za vaš automobil i iziskuje odgovarajući pripremu. Stoga je prije vožnje u zimskim uvjetima vrlo važno odvesti automobil na pregled, a najbolje kod vašeg ovlaštenog zastupnika. Postoji niz razloga zašto biste trebali ići baš u ovlašteni servis. Kao prvo, riječ je o mehaničarima koji su školovani i specijalizirani za rad na vozilima određenog proizvođača, što znači da se bolje razumiju u vaš model automobila. Ako svakodnevno rade na njima, može se reći i da ih poznaju kao svoj džep... A ti mehaničari se pri radu koriste alatima koji su isto tako prilagođeni baš za rad na tim određenim modelima. Koristi se i softver koji je originalan i također specijaliziran za određene modele, dok u neovlaštenim servisima često koriste loše kopije. Osim toga, odlaskom u ovlašteni servis čuvate jamstvo vozila, a dobivate i jamstva na rezervne dijelove, koji su, naravno, originalni. Još jedna prednost je kvalitetan odnos koji razvijate sa svojim ovlaštenim servisom i mehaničarima. Ako redovito servisirate svoj auto kod njih, oni će imati jasnu i potpunu sliku o servisnoj povijesti vašeg automobila. Bit će bolje opremljeni za rad na vašem automobilu jer će znati što je u posljednje vrijeme mijenjano, popravljano... To su samo neke od prednosti. Odlazak u neovlašteni servis možda ponekad djeluje jeftinije, ali konačna cijena, uzmu li se u obzir moguće posljedice manje stručnog rukovanja i drugih mana tih servisa, može na kraju biti višestruko skuplja. Postoji više dijelova automobila na koje trebate obratiti pozornost kako vam zima ne bi zagorčala život, a ovo su neki od njih: Gume Gume su dio auta koji je u izravnom dodiru s podlogom i zbog toga su neizmjerno važne. Bitno je provjeriti pritisak i istrošenost. Po potrebi opremite svoj automobil i zimskim gumama i lancima za snijeg. Antifriz Rashladna tekućina mora imati dobar omjer, inače može doći do pregrijavanja zbog zamrzavanja. Važno je provjeriti i da nigdje nema curenja. Brisači i tekućina Zima je vrijeme obilježeno teškim padalinama, što znači da brisači moraju biti potpuno funkcionalni. Pobrinite se i da imate dovoljno tekućine za brisače, i to one namijenjene zimskom vremenu. Ulje Ulje bi trebalo biti što rjeđe što je vrijeme hladnije. Uoči zime bilo bi korisno prebaciti se na ulje namijenjeno zimskim uvjetima. Akumulator Hladno vrijeme posebno otežava život električnom sustavu vašeg automobila. Važno je provjeriti da cijeli sustav funkcionira kako bi trebao. Ako vam se akumulator muči pri paljenju, to je dobar znak da mu istječe vrijeme. Osim svih ovih dijelova automobila na koje treba obratiti pozornost, dobro je imati i neke dodatne predmete koji mogu biti korisni zimi. Na primjer, u slučaju da zaglavite u snijegu, ili ako živite u posebno hladnim područjima, dobro je u prtljažniku držati lopatu za snijeg. Nije loše nositi i signalne rakete, deku ili vreću za spavanje... Naravno, predmete poput prve pomoći ili baterijske lampe i inače biste trebali imati u autu, ne samo zimi. Zimi bi idealno bilo držati auto u garaži, ali ako je nemate, pametno je uložili u dobru ceradu, koja će pomoći u zaštiti od snijega, ali i soli kojom se posipavaju ceste. Sadržaj omogućio: Renault Hrvatska Više informacija pronađite na: www.renault.hr >> VIDEO Vožnja po snijegu i kiši: svakako provjerite signalizaciju >> Prilagodite svoj stil vožnje zimskim uvjetima na cesti
Pročitajte više na: https://www.vecernji.hr/auti/kako-pripremiti-automobil-za-zimsku-voznju-1113766 - www.vecernji.hr
Kako pripremiti automobil za zimsku vožnju
Prije vožnje u zimskim uvjetima vrlo je važno odvesti automobil na pregled kod vašeg ovlaštenog zastupnika
Zima je posebno izazovno razdoblje za vaš automobil i iziskuje odgovarajući pripremu. Stoga je prije vožnje u zimskim uvjetima vrlo važno odvesti automobil na pregled, a najbolje kod vašeg ovlaštenog zastupnika. Postoji niz razloga zašto biste trebali ići baš u ovlašteni servis. Kao prvo, riječ je o mehaničarima koji su školovani i specijalizirani za rad na vozilima određenog proizvođača, što znači da se bolje razumiju u vaš model automobila. Ako svakodnevno rade na njima, može se reći i da ih poznaju kao svoj džep... A ti mehaničari se pri radu koriste alatima koji su isto tako prilagođeni baš za rad na tim određenim modelima. Koristi se i softver koji je originalan i također specijaliziran za određene modele, dok u neovlaštenim servisima često koriste loše kopije. Osim toga, odlaskom u ovlašteni servis čuvate jamstvo vozila, a dobivate i jamstva na rezervne dijelove, koji su, naravno, originalni. Još jedna prednost je kvalitetan odnos koji razvijate sa svojim ovlaštenim servisom i mehaničarima. Ako redovito servisirate svoj auto kod njih, oni će imati jasnu i potpunu sliku o servisnoj povijesti vašeg automobila. Bit će bolje opremljeni za rad na vašem automobilu jer će znati što je u posljednje vrijeme mijenjano, popravljano... To su samo neke od prednosti. Odlazak u neovlašteni servis možda ponekad djeluje jeftinije, ali konačna cijena, uzmu li se u obzir moguće posljedice manje stručnog rukovanja i drugih mana tih servisa, može na kraju biti višestruko skuplja. Postoji više dijelova automobila na koje trebate obratiti pozornost kako vam zima ne bi zagorčala život, a ovo su neki od njih: Gume Gume su dio auta koji je u izravnom dodiru s podlogom i zbog toga su neizmjerno važne. Bitno je provjeriti pritisak i istrošenost. Po potrebi opremite svoj automobil i zimskim gumama i lancima za snijeg. Antifriz Rashladna tekućina mora imati dobar omjer, inače može doći do pregrijavanja zbog zamrzavanja. Važno je provjeriti i da nigdje nema curenja. Brisači i tekućina Zima je vrijeme obilježeno teškim padalinama, što znači da brisači moraju biti potpuno funkcionalni. Pobrinite se i da imate dovoljno tekućine za brisače, i to one namijenjene zimskom vremenu. Ulje Ulje bi trebalo biti što rjeđe što je vrijeme hladnije. Uoči zime bilo bi korisno prebaciti se na ulje namijenjeno zimskim uvjetima. Akumulator Hladno vrijeme posebno otežava život električnom sustavu vašeg automobila. Važno je provjeriti da cijeli sustav funkcionira kako bi trebao. Ako vam se akumulator muči pri paljenju, to je dobar znak da mu istječe vrijeme. Osim svih ovih dijelova automobila na koje treba obratiti pozornost, dobro je imati i neke dodatne predmete koji mogu biti korisni zimi. Na primjer, u slučaju da zaglavite u snijegu, ili ako živite u posebno hladnim područjima, dobro je u prtljažniku držati lopatu za snijeg. Nije loše nositi i signalne rakete, deku ili vreću za spavanje... Naravno, predmete poput prve pomoći ili baterijske lampe i inače biste trebali imati u autu, ne samo zimi. Zimi bi idealno bilo držati auto u garaži, ali ako je nemate, pametno je uložili u dobru ceradu, koja će pomoći u zaštiti od snijega, ali i soli kojom se posipavaju ceste. Sadržaj omogućio: Renault Hrvatska Više informacija pronađite na: www.renault.hr >> VIDEO Vožnja po snijegu i kiši: svakako provjerite signalizaciju >> Prilagodite svoj stil vožnje zimskim uvjetima na cesti
Pročitajte više na: https://www.vecernji.hr/auti/kako-pripremiti-automobil-za-zimsku-voznju-1113766 - www.vecernji.hr
Re: SAOBRACAJ
Plaćanje javnog prijevoza u vlakovima, tramvajima i autobusima ukida se u ljeto 2019., čime će Luksemburg postati prva država u svijetu s besplatnim javnim prijevozom, najavila je nova koalicijska vlada koju opet vodi premijer Xavier Bettel
Stranica 1/1
Permissions in this forum:
Ne možete odgovoriti na teme ili komentare u ovom forumu
Sun Mar 17, 2024 1:07 am by Valter
» DOKAZI, CEGA ....
Sat Jan 20, 2024 10:57 pm by Valter
» "KUD PLOVI OVAJ BROD?"
Mon Jan 15, 2024 12:48 am by Valter
» DALI ZNATE ZA OVO?
Sat Jan 06, 2024 1:01 am by Valter
» TKO SNOSI NAJVEĆU ODGOVORNOST?
Mon Dec 25, 2023 11:43 pm by Valter
» KRIVI SMO MI!
Mon Dec 25, 2023 12:38 am by Valter
» ISTORIJA JUGOSLAVIJE
Tue Nov 28, 2023 11:15 pm by Valter
» GOVORI DRUGA TITA
Tue Nov 28, 2023 10:48 pm by Valter
» TEžINA LANACA(BORIS MALAGURSKI)
Tue Nov 28, 2023 10:40 pm by Valter